First Post

Assalamualaikum....

Di waktu 5 pagi 25 September 2014, saya telah membuat posting pertama saya untuk blog ni.

Hik3..

Dari dulu ramai yang suruh saya buat blog. tapi seru dalam diri tu tak sampai-sampai lagi. Alhamdulillah akhirnya seru tu da sampai.:D

Sebenarnya saya pernah mencuba membuat website berbayar dulu atas saraanan orang lain. Sebab ye la, blogspot ni, bukan 'rumah' kita sendiri. But it is too complicated for newbie like me. i have to take a very looong time to understand bout it. Last-last, ianya terbengkalai macam tu sahaja.

so this is just my first step. harap-harap belaja coding2 tu tak susah & i can create a beautiful+healthy blog.

Terima kasih kepada orang sekeliling yang banyak membantu saya. Semoga Allah merahmati kalian semua selalu.

Berjumpa di next post ya...


#kopikelulutarfah
#kopikesihatan
#barangbuatanmalaysia
#healthylifestyleisgreat

*saje je letak hasttag ni..huhu

0 comments:

Post a Comment