Chinese pun suka Ibu Susu Kambing Kolagen Arfah

Uncle David suka akan rasa Ibu Susu Kambing Kolagen Arfah.


Tempoh hari dapat call dari seorang non-malay bertanyakan Ibu Susu Kambing Arfah. Agak jarang mendapat calling dari non-malay tentang susu kambing. 

Bila jumpa, saya tanya, 'Uncle memang minum susu kambing ye..?'
Uncle David, 'Haah saya minum susu kambing ni. Da 2 tahun'. Sambil tunjuk packaging susu kambing yang di amalkan sebelumnya.


Sekali pandang packaging tu seperti Hi Goat, bila pandang betul2 rupanya jenama BEST Goat. Warna hijau di packagingnya sama dengan Hi Goat.

Saya beritahu uncle David tentang hal tu, rupanya beliau baru perasan.
'Ooo..saya ingatkan saya beli Hi Goat. Rupanya klon Hi Goat. Haiyaa patutla jauh lagi murah...'

Kesian uncle David. Saya tak tahu da berapa lama beliau tersalah beli. Tapi maybe tak berapa lama sangat sebab beliau jumpa susu kambing BEST GOAT tu kat Mydin Mall Bandar Teknologi Kajang ni. So Mydin Mall ni baru jugak lagi bukaknya. Tapi baru pun bukan minggu lepas..hehheh

Uncle David nak rasa Ibu Susu Kambing Arfah pulak - dua,dua..yang perisa strawberry & kolagen. Beliau bertanyakan sample. Beliau nak cuba beli yang sample dulu. Terus buat kat kedai mamak yang kami jumpa.

Bila saya tanya, 'How's the taste?'

'Ok..sedap2...kolagen bagus aaa untuk muka. Perempuan suka. Harga agent berapa?'

Ha bagus tu da nak jadi pengedar. Seronok kalau lebih ramai non-malay mengamalkan Ibu Susu Kambing Arfah ni. grin emoticon

*tapi gamba kambing di pek BEST GOAT tu tak cantik. Bulu kambingnye tak kemas. Dari situ saya detect takkan packaging Hi Goat macam ni. Untuk makanan dari luar walupun gamba kambing, WAJIBLAH ambik gamba kambing yang bersih, kemas & comel. Biar orang tengok kambing tu rasa 'ala comelnye kambing ni. Tengok banyak kali pun suka'. Lepas2 tu die beli la..grin emoticon

#IbuSusuKambingArfah #SusuKambing #Kolagen #MinumanSunnah #Halal

0 comments:

Post a Comment