Ibu Susu Kambing Arfah Bantu Rawat Patah Tulang

Anak saudara saya yang comel, Abdullah Fahmi, (budak lelaki dalam gambar di bawah ), anak ke 5 kakak saya Noor Azlina & abang Amran Omar patah tulang bahu. Sebab apa? Budak2...main ganas sangat. 


Abdullah Fahmi & kakaknya Awadah.


Anak kakak saya ni memang adventure2 semuanya. Anak mereka yang sulung Alia Afiqah pun pernah patah tangan bila main basikal. 

Anak keduanya Nor Afifah Amran pun pernah patah tangan.

Anak mereka yang bongsu berumur 2 tahun pun, Aisyah, pernah terkena beberapa jahitan di kaki akibat kaki terkena zink rumah.



Sabarlah kakak n abangku...semoga semua anak-anakmu nanti membesar menjadi anak-anak yang soleh solehah semuanya. Bekalan ibu bapa di akhirat kelak. Amin..

Tapi yang bestnya, semua anak-anak saudara saya ni sukakan Ibu Susu Kambing Arfah. Alhamdulillah. Yang kecil si Aisyah pun sangat suka. Kakak saya pun selalu beri Abdullah minum Ibu Susu Kambing Arfah supaya tulang Abdullah cepat baik.Abdullah pun suka. Alhamdulillah setiap kali check up tulangnya menunjukkan ianya semakin nak baik. Semoga Ibu Susu Kambing Arfah dapat membantu Abdullah cepat sembuh ya dengan izin Allah. Siann Abdullah.

Nasib baikla sakit-sakit pun muka tetap comel. grin emoticon

Alhamdulillah sekarang Abdullah da tak perlu pakai anduh & kesihatannya pulih seperti sedia kala..smile emoticon


Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi 012 351 9940 (Marsita) dan stokis di Jengka iaitu Puan Noor Azlina (010-922 1528)





0 comments:

Post a Comment