Perut Anak Da Tak Memulas & Anak Sudah Tidak Mengantuk Dalam Kelas

Kak Nor dari Jengka 17, Pahang. 

Tempoh hari saya ke Jengka 17, Pahang sebab ada customer dari karnival Fiesta Jengka 2015 tempoh hari nak repeat order Ibu Susu Kambing Arfah.

Terharu sangat bila mendengar cerita kak Nor bila anaknya mendapat respond POSITIF selepas mengamalkan Ibu Susu Kambjng Arfah.

Anak perempuan sulungnya (Darjah 5) selalu mengalami perut memulas sejak beberapa bulan lalu tapi selepas mengamalkan Ibu Susu Kambing Arfah alhamdulillah...da tak ada rasa perut memulas lagi.

Anak kedua kak Nor lelaki (Darjah 3) selalu mengantuk dalam kelas tapi kini anaknya beritahu da tak mengantuk dalam kelas lagi.

Tindak balas ini mungkin kerana susu kambing memang mengenyangkan & elok dalam merawat gastrik. Ibu susu kambing Arfah juga mengandungi gingko biloba, kurma, badam & walnut yang membantu untuk melancarkan perjalanan darah & oksigen ke otak. Ibu Susu Kambing Arfah juga tidak di tambah gula jadi bagus untuk kesihatan.

Kata kak nor, 'yang penting saya nak anak saya sihat je.'
Anak kedua kak Nor memang kurang sihat sikit kerana berkemungkinan kekurangan nutrisi semasa mengandung.


Terharu saya dengar. Itulah kasih sayang & pengorbanan seorang ibu.


Kak Nor ada kedai makan di Jengka 17, jadi sambil kak Nor belikan untuk anaknya susu kambing Arfah, beliau boleh jual sekali kepada cutomer di kedai makannya kerana beliau beli yang pek sachet.

Ramuan Ibu Susu Kambing Arfah : Susu kambing, Inulin, Kurma, Badam, Walnut, Gingko biloba, Brokoli, Gotu kola (Pegaga), Perisa Strawberry.


Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi : 012 351 9940 (Marsita)

#IbuSusuKambingArfah #SusuKambing #Gastrik#OtakCerdas #Ibu #Jengka #Pahang #TinggiKalsium



0 comments:

Post a Comment