Orang Kaya dalam Drama TV Selalu Minum Susu Sebelum Tidur


Dulu-dulu, bila tengok drama melayu, selalu orang-orang kaya amalkan susu sebelum tido. Lagi-lagi bila kekasih hati tu duduk serumah dengan dorang, mesti saje si laki nak manja2 minta si perempuan buatkan susu panas untuk dorang sebelum tido. Ada yang nak mengusik. Ye la nak mengorat.

Terfikir jugak, kenapa dorang selalu nak minum susu sebelum tido. Tapi ada la terdengar dialog dorang lepas tu,

'Minum la susu sebelum tido. Nanti tido tu sedap sket.'

Dari situ saya baru tau 'oo..susu bagi senang tido. Susu bagi tido lagi khusyuk. Hehhe'

Tapi saya memang tak minat susu formula. Memang tekak tak selera la nak terima susu formula. Kalau susu DHL, Goodday saya suka. Hiii... Tapi tekak saya suka susu kambing. Yang serbuk ke yang fresh ke, rasa sedap je.

Sebab itulah lahirnya Ibu Susu Kambing Arfah. grin emoticon
*mood tengah tengok ulangan cerita Aku Isterinya sambil buat kerja. Asyik minta susu panas je malam2 si Izzue Islam ni. Huhu

Mahu dapatkan Ibu Susu Kambing arfah? Hubungi 012 351 9940


0 comments:

Post a Comment