SAMPLING PERCUMA DI PASARAYA DARUL MAKMUR (PDM) TEMERLOH 31 OGOS 2015



Untuk hari kedua sampling, 31 Ogos 2015, kami, team Arfah bergerak ke Pasaraya Darul Makmur (PDM) Temerloh pula. Kami menjalankan promosi yang sama iaitu setia pembelian produk arfah akan mendapat 2 lagi sachet PERCUMA. 

Dalam kami menjalankan sampling, kami di datangi pengurus cawangan PDM Temerloh.




"Saya pembeli setia Ibu Susu Kambing Kolagen ni kat sini," Beliau memulakan bicara. 

"Oh ye ke. Terima kasih. Macammana feedbacknya?"

"Ok. Saya da amalkan 3 bulan. Dulu kulit saya ni kering. Alhamdulillah sekarang da lembap."

"Sebelum saya beli saya google dulu kat internet tentang produk ni. Saya tengok fb dia., Bila yakin baru saya beli. Ok la. Bagus. Sebab tu saya da amalkan 3 bulan. "

"Saya ada ditukarkan ke PDM Jengka sekejap. Bila di sana saya beli Susu Kambing Kolagen ni kat sana. "
" Saya nak kawen bulan 9 ni, sebab tu saya cari produk kolagen."

Alhamdulillah. Sukanya dengar. 

Terima ksih ya cik Puan atas komen yang memberangsangkan ini., 

0 comments:

Post a Comment