STUDENT LELAKI UPM SUKA SUSU KUDA.





Oleh kerana MAHA sangat dekat dengan Universiti Putra Malaysia (UPM), maka ramailah student UPM yang berkunjung ke sana. Suatu malam, sekumpulan student UPM lelaki datang ke booth Arfah & berminat untuk merasa produk susu Arfah. Bila saya beritahu mereka yang produk Arfah ada susu kuda, jadi mereka sangat excited untuk merasanya. 
grin emoticon

Dua malam berikutnya(kalau tak silap) datang pula 2 student UPM lelaki mahu merasa Ibu Susu Kuda juga. Saya pun beritahulah mereka,

'Haritu pun ada student UPM datang ke sini...' (Tak habis lagi cakap)

'Haah kak..kawan-kawan saya semua beritahu saya. "Kau da rasa susu kuda? Kat MAHA ada susu kuda. Sedap.. Baik ko pergi rasa..aku da rasa da."

Tu yang saya datang sini nak rasa susu kuda la.'

Wah...nasib baik jumpa booth...haha...da viral da di antara student UPM sana tentang Ibu Susu Kuda Arfah..haha...sanggup tu datang MAHA untuk cari Ibu Susu Kuda Arfah. lawak je mereka ni...

Semangat nak rasa susu kuda ya! Semoga belajar pun terus semangat sperti kuda..lari lajuuuu je pergi ke kelas...daebak!



Ibu Susu Kuda Arfah.
- Anti kanser yang sangat bagus.
- Membantu memberi tenaga.









Diskaun 35% atas setiap pembelian.

Untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi 012 351 9940. 

0 comments:

Post a Comment