Orang Kluang Dapatkan Ibu Susu Kambing Arfah Di Ummu Imam, Kluang, Johor.





Orang Kluang, biasa nampak tak butik Ummu Imam ni? Ianya berada di Taman Pesona, Kluang. Sangat hampir dengan roundabout nak masuk bandar Kluang.   

Sekarang owner butik ini, Tuan Yusuf sudah menjadi dealer produk Ibu Susu Kambing Arfah. Wahhhh...seronoknyaaa..grin emoticon


Pada mulanya Tuan Yusuf mendapatkan produk Susu Kambing Arfah semasa Arfah membuka booth di Karnival Hijrah, di Johor Bahru untuk anaknya.

Oleh kerana sudah 'terpikat' dengan rasa Ibu Susu Kambing Arfah, belum habis lagi susu, beliau sudah telefon untuk membuat order. Apabila saya tawar harga Dealer yang murah dan menguntungkan, beliau terus GRAB dengan cepat.  grin emoticon

Sambil beliau sekeluarga mengamalkan sendiri Ibu Susu Kambing Arfah, beliau mahu mengedarkannya di butik beliau kerana di bahagian belakang butik beliau ada mereka tempatkan barangan untuk umrah. Bila sudah yakin, nak promote kat orang lain pun rasa SANGAT YAKIN!

Sebab tu untuk usahawan lain, dalam menghasilkan sesuatu produk, soal kualiti sangat perlu ditekankan. Bila produk kita bagus & ada speciality nya tersendiri, walau banyak mana produk seperti anda di pasaran, produk anda tetap boleh bersaing! Chaiyokk!!!

Orang di sekitar Kluang yang nak dapatkan produk Arfah boleh hubungi Tuan Yusuf di talian 017 7479 877.

Sambil dapatkan produk Arfah,boleh shopping baju-baju dan tudung sekali ya. Cantik-cantik belaka fesyennya. :D




  


0 comments:

Post a Comment