Komen Dari Saya Backpacker Tentang Kopi Kelulut Arfah,






Assalamualaikum semua.

Salam dari Sapa, Vietnam.

Pagi ni saya makan mee goreng dan kopi kelulut Arfah.


Kopi kelulut Arfah ni memang saya dah biasa minum. Kalau travel begini dan sarapan dengannya, insya Allah ada tenaga sampai lewat siang. Pengalaman semasa di Myanmar tempoh hari.


Mee segera pula, bawa satu mee segera in cup. Selainnya mee segera dalam paket. Lebih menjimatkan ruang dalam backpack sebab mee segera dalam paket boleh susun padat. Cup mee segera yang dah diguna, boleh basuh dan guna semula. 


Kalau dah terpaksa, saya siap minum milo panas dalam cup mee segera ni.


Boleh baca postingnya DI SINI

dan boleh baca tentang pengalaman penulis tentang tempat-tempat yang beliaau sudah backpack di website Saya Backpacker  dan di Fb page Saya Backpacker

Terima kasih ya Saya Backpacker. 

0 comments:

Post a Comment