PULIH DARI KANSER RAHIM & MAHU AMALKAN IBU SUSU KAMBING ARFAH.


Tempoh hari saya berjumpa dengan seorang customer Ibu Susu Kambing Arfah.

Beliau mahu dapatkan Ibu Susu Kambing Arfah salah satunya untuk maintain kesihatannya kerana beliau pernah mengidap kanser rahim.

Beliau mengidap penyakit itu da 3 tahun. Sudah operate untuk buang rahimnya 5 tahun lepas. Katanya nasib baik beliau operate cepat, sebab kalau lambat kanser itu boleh meletup dalam rahimnya dan menyebabkan kematian. 


Alhamdulillah jugak beliau tak perlu buat kemoterapi sebab doktor kata pada waktu itu kansernya tak merebak lagi. Alhamdulillah...alhamdulillah.. kemoterapi ni ada negatifnya juga. sebab memang ianya menghalang atau menghentikan pertumbuhan sel-sel kanser pada tubuh pesakit, tapi bukan sel kanser je dia bunuh, sel-sel lain yang sedang aktif pun dia bunuh. Sebab tu pesakit kanser yang menjalani kemoterapi boleh mengalami rambut gugur, cirit birit, hilang selera makan, lesu dan letih.

Alhamdulillah kesihatan akak ni baik sejak operate 5 tahun lepas cuma beliau kata kalau da penat tu sangattt penat. Sebab itu beliau mahu dapatkan Ibu Susu Kambing Arfah untuk bantu berinya tenaga. Di dalam Ibu Susu Kambing Arfah ada di masukkan ekstrak kurma. Sebab itu kami mendapat banyak respond dari ramai customer yang beritahu rasa kenyang dan tak penat apabila mengamalkan Ibu Susu Kambing Arfah. Dalam masa yang sama dapat membantu merawat gastrik.

Tapi tindak balas setiap individu ada yang berbeza.

Saya juga ada sarankan beliau amalkan susu kuda kerana susu kuda memang sangat bagus dalam membantu memberi tenaga & sebagai anti kanser. sebab ada kanser yang walau pun sudah operate tapi sel kansernya merebak ke tempat lain. Tapi saya doakan akak ini dijauhkan dari keadaan itu dan kesihatannya makin bertambah baik lagi-lagi selepas mengamalkan Ibu Susu Kambing Arfah.

Saya juga ada sarankan pengambilan air kosong 2-3 Liter sehari sangat penting untuk maintain kesihatan yang baik.

Sedih saya dengar bila beliau beritahu 'terpaksa redha tak boleh dapat anak. Alhamdulillah suami akak faham.' saya ada bertanya, 'Akak ada fikir nak dapatkan anak angkat?' Saya tahu saranan saya bukan sesuatu yang mudah di laksanakan. Tapi mana tahu ianya salah satu cara untuk membantu menceriakan akak ni.

Beliau jawab 'memang nak tapi tengok kemampuan. Kalau akak ambik anak angkat pun tapi akak tak mampu nak jaga, sebab akak selalu penat, nanti menganiaya budak tu pulak.'

Emm...Betul cakap akak ni. Saya doakan keluarganya sentiasa bahagia gembira & suaminya sentiasa faham & mereka tetap bersama di waktu senang mahupun sukar. Amin.

Untuk anda yang sihat, jagalah kesihatan sebaik mungkin & bersyukur dengan nikmat anak yang Allah berikan.

Semoga Ibu Susu Kambing Arfah juga dapat membantu memberi manfaat kesihatan yang baik untuk akak ini. amin. 

Mahu cuba Ibu Susu Kambing Arfah? Hubungi 012 351 9940. Beri dalam kuantiti borong dengan diskaun 30% 
smile emoticon

0 comments:

Post a Comment